duminică, 30 ianuarie 2011

Tot ce e rahat e pentru pasari. Sunt un vultur, Practic aceeasi soarta e si pt mn.. Sperand tot timpul la din ce in ce mai rau.. ln aceasta asteptare de dreptate , simt ca ma ia dracu.. Stiam ca voi regreta ziua cand m'am cunoscut, Stiam din adancul sufletului ca doar o persoana e capabila sa ma asculte.. Pacat ca nevoia e mare .. Stiu ca am innebunit .. Dar de ce? ..
Atat am auzit : iti doresc mult noroc..
Poate ca a fost dragoste adevarata, Dar stii si tu foarte bine ca femeile mint. Am trimis un mesaj cu acelasi continut de doua ori, sperand ca cineva o sa ma asculte. Am grija de telefon ca de suflet.Dar pana acum nu am primit niciun raspuns..  Urasc mincinosii, Ma f*t in ea dragoste, inima inca imi bate, dar mai linistit.. Provoaca de fiecare data o  tacere incomoda. Deci, lasa'ti cheile pe masa din bucatarie , Si'ncepe sa vorbesti..
Atmosfera e rupta'n 2.. dar parc'ar fi in 9. Mai am doar doua puncte pana sus, pacat ca speranta mi s'a dus.. Aceeasi lupta in fiecare zi, parca ar fi deja vu.. Am primit un mesaj nou : Nu'mi mai pasa, descurca'te..
Totusi unde e dragostea?
Poate ca niciodata nu a existat cu adevarat..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu