luni, 31 ianuarie 2011

Intre patru pereti tristi dainuieste o liniste dementiala...tremur in soapte... La caderea noptii ma cuprinde un puternic fior...ce se continua cu o melancolie ametitoare....Un urlet mut imi inunda inima...coboara in vene... numai simt,numai aud,numai iubesc ceea ce am....tot ce vad este ceata.. cuprinsa de o imagine infinita...doar o atmosfera rece si apasatoare care simt ca nu se mai sfarseste...Vad doar chipul tau fals, ce a lasat in urma lui o inima pustie...Mi-e dor de ce-a fost inainte si totusi incerc sa sterg totul dar nu pot,ma doare... atatea amintiri vii in memoria mea,acum sunt numai sperante innodate de trecerea timpului...Imi amintesc atatea lucruri atatea ganduri apasatoare ce ma framanta...Tot ce mi-a ramas au fost vise spulberate in clipe trecatoare...dar...suspin pierduta,am nevoie de acel inger pur,inocent care sa-mi lumineze calea...sa ma ia de mana... sa fugim printre stele,sa ma oglindesc in sufletul lui de o frumusete patrunzatoare,dar acum nu e decat un gol ce imi secatuieste sufletul,un vierme ce ma roade pe dinauntru,numai e nimic din tot ce a fost.Un dor ucigas imi mistuie inima,ma coboara si ma inalta pe aripile vantului...De ce nu te arati odata?!De ce nu ai parcurs distanta ce ne leaga?Pentru ca tu nu esti aici,pentru ca eu nu sunt acolo,pentru ca ai renuntat usor.Plutesc in singuratate,nimeni nu ma aude... Tu esti departe,nu stii ce simt.M-ai invatat sa te iubesc,M-ai invatat sa accept sa te pierd,adu-mi visele neimplinite,ineaca-ma in propriile lacrimi...Zambetul tau imi oglindea sufletul,acum mi-a ramas expresia sadica...ochii in sclipiri demonice...un raset sardonic alcatuit din amaraciune... un inger decazut.Glasul meu se hraneste cu soapte in ore tarzii,chinul ma patrunde tot mai intens,In lacrimi imi simt ochii vii,numai in tine imi vedeam fiinta implinita,in tine ma regaseam.Spini adanci imi patrund inima,tot ce ating pare imortalizat...tot ce vad este mort...tot ce aud este un strigat dezolant,un sunet de chitara trista..Se lasa intuneric...gandurile imi sunt ratacite...Stiu ca va fi din nou...SI iata ca acum se renaste...
Un nou inceput...

PS:Te iubesc:X!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu