luni, 31 ianuarie 2011

Here i am. Right next to you :|

Sunt aici,poate nu am vrut poate nu mi-am dorit asta dar iata-ma,in lumea asta plina de ura ,suferinta ,durere dar si fericire, zambete ,iubire.Nu am ales niciodata daca vreau sa fiu aici,acest drept mi-a fost refuzat la nastere,poate ca a fost mai bine asa sau poate ca nu.Ce putem face noi acum ?Nimic.Trebuie doar sa ducem la sfarsit ce am inceput sau mai bine spus ce au inceput alti pentru noi  si apoi ne-au lasat aceasta povara.
            Suntem oameni si nimic mai mult,suntem niste schite realizate de Marele autor iar bataile inimii noastre sunt doar mazgalituri,sentimentele doar umbre creionate perfect ,viata nu este o stiinta ci o arta . Atunci daca viata e o arta si noi nu avem talente artistice de inalta clasa ce ar trebui sa facem?Sa ne lasam in voia creionului ,sa plutim pe valurile indiferentei asteptand urmatoarea linie pusa pe hartie?Nu!Trebui sa invatam ,chiar daca nu avem aceste talente artistice trebuie sa le imitam :Daca vei juca rolul unui artist vei deveni unul ;trebuie sa ne metamorfozam in  mari pictori ce isi vor face tabloul vieti in multe culori ce nu il vor lasa doar in stagiul de schita.Dar sa nu uitam niciodata ca in esenta suntem tot noi,acei oameni lipsiti de talent dar care nu au vrut sa renunte la lupta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu